84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) 5. {fordítás}

5. Sharing each random thought...

Eredeti történet: Sharing each random thought
Író: ShiningRose
Páros: Chanyeol x Lay (Yixing)
Érintett banda: EXO, Super Junior
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: -


17 years ago (Age 18)

Kedves Chanyeol!

Itt egy fénykép neked. Bocsi, én nem vagyok rajta, ez a kolis szobám. Még egy kicsit rumlis, de amíg nem bűzlik, nincs gond. Ez az egyetemi életem második hete, és sokkal bénább és unalmasabb, mint azt képzeltem. A szobatársam neve Brian. Rendes, azt hiszem. Kivéve, hogy van egy barátnője és egyszer rájuk nyitottam… Azóta van egy tábla az ajtónkon.  Mikor szükségem lesz rá, egy titkos jelet kell felrajzolnom, hogy értse a célzást… De azt hiszem, ő sokkal többször fogja használni, mint én.

Nincs mit mondanom. Még mindig a régi, unalmas én vagyok, így nincs semmi mondanivalóm. A hétvégén lesz egy buli. Ha részt akarsz venni rajta, ki kell nyitnod a szobád ajtaját, ha nem, akkor csukva kell tartanod. Én be fogom csukni, de hát itt van Brian is, és ő olyan bulizós fajtának tűnik. Nem bírom kivárni. De így talán lesz majd mit írnom neked a következő levélben!

Örülj előre a sztoriknak.

Én nem fogok.

Yixing


***


Kedves Yixing!

Azt hiszem, a szüleim még mindig mérgesek amiért nem akarok doktor lenni. Nem ismernek? Láttad már, hogy nézek ki. El tudod képzelni, hogy mit szólnának a betegek, mikor megtudják, hogy én leszek az orvosuk? Senki sem venne komolyan. Még én sem magamat. Még most is siránkoznak miatta. Örülniük kéne, hogy üzleti cuccokat fogok tanulni. Tanulhatnék zenét is! Hah! Szorgalmasabban kellett volna gyakorolnom fiatalon, és akkor lehettem volna zenész. Aztán pedig járkálhattam volna ügynökségek meghallgatásaira! Ne nevess. Jongin szerint jó rapper vagyok! Csatlakozhattam volna az SM-hez vagy ilyesmi. És életem nagy részében szűk nadrágokat hordhattam volna.

Brian jó srácnak tűnik. Semmi terv, hogy hogyan használhatnád azt a táblát mihamarabb? Egyetemista vagy! Fiatal! Nekem nincs is táblám. Nem mintha olyan nagy segítség lenne, mert a családomat úgysem érdekelné, hogy mit írok rá.  Akkor törnek rám, amikor csak úgy akarják. Amúgy még mindig nincs barátnőm. Ezennel lemondok a csajokról. Túl sok meló.

Mindent tudni akarok az első bulidról! Információkat! Információkat akarok!

A most az egyszer nálad is unalmasabb

Chanyeol


***


Kedves Chanyeol!

Nem tudom, pontosan mit akarsz hallani. Egy buli az egy buli. Részeg, kiskorú részeg és félmeztelen részeg emberek voltak, meg egy teljesen meztelen – aki szintén részeg volt. És mikor kicsit körbenéztem az épületben, hátha találok valami érdekeset, arra jöttem vissza, hogy bezárták a szobámat és felrajzolták a jelet. Kicsuktak a saját szobámból. Nos… Elmehettem volna, de az nem lett volna olyan mókás, úgyhogy egy ideig a hallban ücsörögtem; elaludtam, és az egyik srác szobájában ébredtem fel (a szomszédban, akikkel a fürdőn osztozunk). És nem is voltam másnapos! Meglepetésükre. Azt hiszem, elég szokatlan kidőlni úgy, hogy nem is ivott az ember. Fáradt voltam. Ez a magyarázatom. Nem emlékszem a fiúk nevére, akik bevittek, csak arra, hogy az egyikőjük koreai volt, mint te. Erre is csak később jöttem rá. Találtam egy koreai könyvet a fürdőben. Azóta nem láttam őket. Nem sokat járok el.

Ez elég izgalmas volt neked?

Az fura, hogy az itteni emberek imádnak a szabadban lenni, és még az idő is jó, de én mégsem szeretek? Azt hiszem, valami gond van velem. Jobban szeretem a benti tevékenységeket. Csatlakoznom kéne egy klubhoz. Ezt csinálják az egyetemisták? Csak úgy, random csatlakoznak egy egyesülethez vagy egy klubhoz (például valami filmimádókhoz vagy kínai-amerikai társulathoz)? Mit tegyek? Mi hangzik jobban? Kincsvadászat vagy társastánc? Úgy hallottam, még a Disney kedvelőknek is van klubjuk.

Mi van a búvárkodással?

Yixing…


***


Kedves Yixing!

Ez az! Pontosan ez az! Olyan büszke vagyok rád. Kiütötted magad a legelső egyetemi partidon! Kit érdekel, hogy igazából csak elszunyókáltál? Ez egy mérföldkő vagy mi! Van egy koreai lakótársad is? Ez szuper. Meg kell keresned őt, és rávenni, hogy tanítson téged koreaiul. Talán ő sikerrel jár, nem úgy mint én. Nem mintha annyira próbálkoztam volna. Hé, nehéz ám leveleken keresztül tanítani egy nyelvet. Én angolul tanultam miattad. Ez nem elég?

Talán nekem is csatlakoznom kéne egy klubhoz. Tanuljunk mindketten búvárkodást, és egyszer majd találkozhatunk egy vad, ausztrál nyaralás során vagy valami! Vagy nem. Ha így haladok, nem lesz időm vakációzni. Én is gondolkodni fogok néhány klubon. Biztosan lesz valami, amire tudnék egy kis időt szakítani. Talán zenében kéne gondolkoznom? Valahol valakinek biztosan szüksége van egy akusztikus gitárosra. Vagy inkább egy rock bandához csatlakozzam? Tanuljak dobolni? Mondd meg!

Vagy majd elmesélem, mire döntöttem, ha legközelebb írok – ami valószínűleg hónapok múlva lesz. Ahhh, már olyan fáradt vagyok! Mikor lesz vége a sulinak?

Chanyeol


***


Kedves Chanyeol!

Megfogadtam a tanácsodat, miszerint találkozzak és barátkozzak több emberrel. És végül valami őrültségbe kevertem magamat. Néhány sráccal kocsival fogunk utazgatni! Nem mondom, hogy tudatosan kerestem meg azt a két fiút, akikről múltkor írtam, de a minap összefutottam velük, és miután bemutatkoztak, hirtelen leesett, hogy ők azok. A koreai fiú neve Junmyeon és nagyon szuper. Azt hiszem, barátok leszünk. A szobatársa egy Henry nevű srác. Azt hiszem, ők már régóta ismerik egymást; Henry igazából kínai-kanadai és Koreában élt egy ideig, ahol találkozott Junmyeonnal. A lényeg, hogy most már van valaki, akivel gyakorolhatom a nem létező mandarintudásomat, és két ember, aki koreait tanít. Most már boldog vagy?

Meghívtak egy utazásra a karácsonyi szünetben. Texasba. Mégis mi van Texas-ban, amiért megéri elkocsikázni, aztán csak úgy visszajönni? Nem akarok menni. Otthon akarok maradni, és aludni, de csak két hét… Ha borzalmas lesz, rád fogom fogni, csak hogy tudd.

A hamarosan utazó

Yixing


***



Kedves Chanyeol!

Üdvözöllek Texas-ból - már ha nem jöttél még rá a képeslapból. Az utazás okés. Kicsit unalmas. Legalább jó együtt lógni a fiúkkal. Henry vezet a legtöbbet. Úgy tesz, mintha most szabadult volna a sittről vagy ilyesmi.

Csak hogy tudd; semmit sem láttam még élőben, azokból, amik a képeslapon vannak. Oh, kivéve néhány tehenet.

Boldog új évet!

Yixing


Megjegyzések

  1. Szia!!

    Szomorú vagyok, hogy sokáig nem lesz ez a történet, de jó kirándulást neked! :)

    "Kiütötted magad a legelső egyetemi partidon! Kit érdekel, hogy igazából csak elszunyókáltál? "

    XDDDDDDD végem van ezektől :) Nem tudnám eldönteni, melyiküket szerettem meg jobban :)

    VÁÁÁROM a folytatást!

    Xiumaru ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3
      Oh, köszönöm szépen :) Megpróbálom minél hamarabb folytatni ezt is, de a többivel is haladok majd. :D
      Nagyon nagy arcok, olyanokat szoktam nevetni néhány mondatukon... Imádom őket, és az írót is. <3
      Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :3

      Törlés
  2. Kis plusz info: Rose amugy Texasi, es ezek a kis iroi "titkok" mindig megnevettetnek. Sok mindenki csinal ilyet, csak mivel nem ismerjuk az irot (altalaban) ezeket nem vesszuk eszre. :D Jo beleirni magad egy tortenetbe. :D

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nem is tudtam. :O Jobban az írók után kellene olvasnunk (legalábbis nekem), hogy észrevegyük az ilyen apróságokat. :D Meg sem fordult a fejemben, hogy miért pont Texas-t írta. >< Szóval köszönöm az infót. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)