Szép álmokat... Ismét (Lay/Wendy)

Páros: Lay (Yixing) x Wendy (Seunghwan) 
Érintett bandák: EXO és Red Velvet
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: -






Yixing orrát kókuszillatú hajszálak csiklandozták; puhán simultak a bőréhez, ahogy kedvese mocorogni kezdett álmában. Csukott szemekkel söpörte félre a selymes tincseket, majd apró csókot nyomott a lány feje búbjára. Újra átkarolta őt a paplan alatt, már majdnem ismét álomba szenderült, mikor Seunghwan újfent ide-oda kezdte mozgatni a fejét.
- Minden rendben, kincsem? - Nem érkezett válasz az elmotyogott kérdésre, az éjszaka csöndje töltötte meg a hálószobát. A lány azonban továbbra is ficánkolt, ujjai pedig még álmában is kecsesen görbültek a takaró szegélyére. - Hé, jól vagy? - tudakolta immár éberebben Yixing. Az ágynemű susogásának hangja abbamaradt, párja pedig álmosan, kissé meglepve nyitotta ki a szemeit. Hosszú szempillái lassan emelkedtek fel-le pislogás közben, elnyílt ajkait pedig azonnal összeszorította, ahogy magához tért. Takarót markoló ujjai ellazultak, s lustán a hasán pihenő kézfejre simított. Finoman cirógatta kedvese bőrét, miközben fejét kissé hátra fordítva próbált a férfi arcára pillantani. 

A szoba sötét volt, csak az út szélén tornyosuló, régi utcalámpa fénye szűrődött be a redőny résein keresztül. Yixing sárgás fénycsíkocskák által megvilágított arcán enyhe aggodalom tükröződött, így Seunghwan meglepetten, kíváncsian szólalt meg.
- Mi a baj? - A férfi szórakozottan felkuncogott.
- Ezt én is kérdezhetném - azzal kedvese orcájára nyomott egy puszit. - Rosszat álmodtál? 

Seunghwan megfordult, hogy szemben feküdhessen vele, mire a férfi újabb csókkal jutalmazta őt, ám ezúttal az orrán. 
- Nem emlékszem. De lehet, hogy mégsem kellett volna megnézni azt a filmet. Biztos amiatt volt. - Yixing a hátát kezdte cirógatni, a selyem hálóing érintése libabőrrel borította felkarját és tarkóját. - Bocsi - szusszant álmosan a lány. 
- Ugyan, semmi gond. - Seunghwan vékony alakja egyre szorosabban simult szerelméhez; lábfeje a férfi lábszárát érintette, karjai a derekát ölelték, orrát pedig a nyakához dörzsölte. Yixing ismét felkacagott, s megpróbált arrébb húzódni a csiklandós érzés elől. - Na, összeakasztjuk a bajszunkat, ha nem hagyod abba - szólt játékosan, mire a lány ajkaira is lusta mosoly kúszott. 

Yixing felhúzta a vastag takarót egészen a nyakukig, orrát a lány álla alá nyomta, így szája a homlokához ért. 
- Aludjunk, nemsokára kelnünk kell - suttogta fáradtan a lány, s ahogy az ajkai mozogtak, kedvese a homlokát kezdte ráncolni.
- Előbb adj egy puszit - motyogta félálomban Yixing, Seunghwan pedig eleget tett a kérésnek. - Szép álmokat, kicsim.


Megjegyzések

  1. Sziaa.:3

    Olyan kis gonosz vagy, hogy leszólod ezt a párost T^T Nagyon aranyos lett, és a szívem határozottan felmondta a szolgálatot, mikor elsőnek olvastam. T^T Nehogy azt hidd, hogy azért a másik témát elfelejtettem, sőt mostmár egyenesen követelem T^T Szóval készülj rá.:D
    Köszönöm, hogy megírtad és olvashattam!:3

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3

      Ohh, igen, sátáni teremtmény vagyok, tudom. x) Pedig erősen reménykedtem abban, hogy idővel elfeledkezel a másikról. ._. De úgy tűnik, nem jött be. xD Köszönöm, hogy írtál. :3

      Törlés
  2. Sziia.^^

    Nem tudom miért nem olvastam még el ezt a történetet, de jobb később, mint soha.:'D
    Szörnyen édes lett, imádtam.*0* Igazán írhatnál mégmégmégmég sok ilyen kellemes kis cukiságokt, jó volt olvasni.:'3
    Köszönöm, hogy olvashattam, ügyes lett!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3

      Örülök, hogy tetszett, bár nekem nem igazán nőtt a szívemhez írás közben - nem titok, hogy csak TudodKi miatt írtam. x)

      Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :3

      Törlés
  3. SZia:)

    Roppant édes volt, a szó szoros értelmében :) Nagyon szép és igényes munka!
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    Xiumaru^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D

      Pont most írtam a TaoRis-edhez. x)

      Örülök, hogy tetszett. :3 Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)