Csak kettesben (Kris/Vernon)

Páros: Kris (Yifan) x Vernon (Hansol)
Érintett bandák: EXO és Seventeen
Korhatár: 16
Figyelmeztetések: Fiú x fiú szerelem, enyhe szexuális tartalom




Halk koppanással ért az pohár a márvány pulthoz, miután a fiú kiitta belőle az utolsó csepp narancslevet is. Hangosan szuszogott - teljesen kimerítette a testnevelés óra, ráadásul hazafelé végig a tűző napon gyalogolt.

Kissé megugrott, ahogy megérezte dereka köré fonódni az erős karokat.
- Késtél. Már nagyon hiányoztál - motyogta Yifan, miközben a fiú izzadságcseppekkel borított nyakát és arcát csókolgatta.
- Hé, meglátnak... - Hansol aprócska kezeivel próbálta lefejteni a férfi ujjait hasáról, mire az idősebb elengedte őt, de csak azért, hogy inge alá simíthasson. Szorosan a fiú mögött állt, ezzel a konyhapultnak nyomva őt.
- Nem rég ment el a nővéred. Van még egy kis időnk - kuncogott a fiatalabb nyakába. Kedvese olyan alacsony volt, hogy be kellett hajlítani a térdeit, hogy rendesen a nyakába csókolhasson.

Hansol sóhajtozva kezdte kigombolni saját ingét, mire az idősebb újra felkacagott.
- Úgy látom, én is hiányoztam - azzal elkezdte kigombolni a fiú nadrágját, végül sliccét lehúzva combközépig letolta a ruhadarabot. Közben halkan nevetgélt és kedveskedő puszikkal borította Hansol tarkóját és vállait. Egyik kezével hátát simogatta, majd a pultra nyomta a fiatalabb felsőtestét.

A fiatalabb halkan felszisszent, mikor a hideg márványhoz ért meztelen bőre, majd kezeit a feje mellé téve megragadta a pult peremét. Yifan feltolta a még mindig rajta lévő inget és végignyalt a gerincén alsónadrágja korcától kezdve egészen addig, míg a feltűrt anyag engedte. Játékosan harapdálta és puszilgatta a hófehér bőrt, kezeivel pedig a fiú tarkóját és egyik combját masszírozta. Hansol egyre hangosabban zihált, ahogy az idősebb a hosszú tincseibe túrt, majd ökölbe szorítva kezét, kicsit meghúzta a haját. Jobb kezét szájához kapva harapott saját csuklójára, hogy ne hallatszódjanak a nyögései.
- Nincs itthon senki, most nem kell csendben lenned - mosolygott Yifan majd a fiú hátához simulva kezdte újra harapdálni a nyakát, miközben elhúzta Hansol kezét.

Nyögések, cuppogások és ruhadarabok halk susogása visszhangzott a hatalmas konyha csöndjében perceken keresztül. A hangos ajtócsapódásra azonban Yifan ijedten lépett hátrébb a fiútól, majd pólóját és haját megigazítva szó nélkül sietett a bejárat felé.
- Megjöttél, édesem? - kérdezte mosolyogva, majd magához ölelve az alacsony nőt, suttogni kezdett. - Mégis mi tartott ilyen sokáig? Már nagyon hiányoztál ám... - azzal apró puszit adott kedvese orrára, mire az elnevette magát.
- Egy percet sem bírsz ki nélkülem, ugye? - A nő csilingelő, vidám kacaja betöltötte a bejárati ajtó előtti kis beugrót, de még a nappalit is. Yifan gyengéden simított párja hosszú tincseibe, majd újabb puszit adva neki, elengedte őt. - Hansol hazaért már? - kérdezte kíváncsian.
- Igen, nem rég jött. A konyhában van.
- Akkor megyek is köszönni neki - azzal magassarkúját levéve, mezítláb szaladt a konyhába, ahol a hűtőszekrényben kutakodva talált öccsére. - Szia! Milyen volt a suli? - kérdezte miután arcon puszilta a nála kicsit magasabb fiút.
- Jó volt. Sikerült a matek dolgozatom - felelte halkan. - És neked milyen napod volt?


Megjegyzések

  1. Szia :)
    Életemben nem álmodtam erről a párosról xD öszintén, csak a kíváncsiságom moatt kezdtem el olvasni, na meg bíztam a választásodban és minnél jobban haladt annál jobban tetszett ^^ Habár szomorú lett a vége, mégis annyra tökéletes :3
    Nem hiszem el, hogy a csaja öccsével a KISFIAMMAL Vernonnal csinálja titokban.. a kis szemét.. így senki sem bánthatja a fiamar :cc
    Sajnálom, sosem értettem, hogy sokan miért fiazzák le az idolokat, aztán jött a Sebuntin xDD fail korean átírás :33 igeen~~~ megártott a sok kialvatlanság, bocsánat ><
    Imádtam ^^ Remélem, a jövöben írsz még ezzel a 13 csodával, vagy legalább egy párral közülük ^^ :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3
      Én sem tudom, hogy jutott eszembe ez a páros, de nagyon megszetettem őket. *-*
      Megértem a becézgetős dilemmát, én is így vagyok vele. >< Ráadásul Vernon olyan kis cuki, hogy az ember legszívesebben csak ölelgetné meg puszilgatná. *-*
      Imádom a Sebuntint. xD Tuti, hogy lesz még velük (Woozival 10000%) valami írás vagy fordítás. :D Eredetileg ezt is egy többrészesre terveztem, de mivel heteken keresztül lusta voltam elkezdeni, úgy döntöttem, marad egypercesnek. ><
      Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)