Yixing mellett veszélyes (Lay/Xiaocan)

Páros: Lay (Yixing) x Xiaocan*
Érintett banda: EXO
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: Fiú x fiú szerelem




Yixing álmosan pislogva fordult meg az ágyon ébredés után, hogy köszönthesse szerelmét. Pár pillanatig csalódottan figyelte a fiú magányosan heverő párnáját, majd magához húzva azt, mélyet szippantott Xiaocan ismerős illatából.

Mindig is imádta azt a finom illatot, ami körüllengte őt. Enyhe, de kellemes sampon és arcszesz aromája keveredett a púder és a gyümölcsös ajakápoló édeskés illatával. Olyan volt, mint maga Xiaocan - finom és elegáns, mégis bódító és átható.

Pár percnyi forgolódás és nyújtózkodás után végül lomhán mászott ki az ágyból, majd indult el a fürdőbe. Csupasz talpai alatt nyikorgott a régi parketta, ahogy végigsétált a folyosón. Elmosolyodott, mikor meghallotta a csukott ajtón átszűrődő vízcsobogás hangját. Ahogy benyitott, tekintetét a zuhanykabinra vezette, melynek falait tejfehér párafoltok tarkították. Csak a fiú sziluettjét láthatta, mosolya mégis egyre szélesebb lett. Elbűvölte őt a vékony, törékenynek tűnő alak hívogató látványa. Beljebb lépve becsukta maga mögött az ajtót, majd a mosdókagylóhoz sétált. Hideg vízzel mosta ki szemeiből az álmosságot és gyorsan megfésülködött. Éppen a fogkrémért nyúlt, mikor hangos sikítás és csörömpölés ütötte meg füleit. Riadtan fordult hátra a zuhanyzó felé. A kabin nyitott ajtaján látta, hogy kedvese sápadt arccal, csukott szemekkel és hangosan zihálva fogja mellkasát.

- Édesem, jól vagy? Mi a baj? - kérdezte ijedten, ahogy a fiú mellé lépett. Víz már nem csöpögött a zuhanyrózsából, mégis nedves lett a pizsamaként használt pólója, ahogy óvatosan, de határozottan magához szorította a fiú meztelen testét. - Hé, válaszolj... Minden rendben?
- Akkora idióta vagy, komolyan... - motyogta Xiaocan még mindig levegő után kapkodva.
- Mi? Megütötted magad? - azzal a fiú karjait és mellkasát kezdte fürkészni sebesülések után kutatva. - Hol fáj, kicsim? Megcsúsztál?
- Dehogy is, nincs semmi bajom. De majdnem szívrohamot kaptam miattad. Miért nem szóltál, mikor bejöttél? - kérdezte kissé bosszúsan, miközben felvette a leejtett tusfürdős flakont és törülközőért nyúlt. - Azt hittem, még alszol. El sem tudod képzelni, mennyire megijedtem.
- Oh, bocsánat - makogta megszeppenve Yixing.
- Nyugi, túléltem - azzal mosolyra húzta ajkait, majd apró puszit adott kedvesének. - De máskor szólj, ha bejössz!
- De mi van, ha attól ijedsz meg, hogy szólok, hogy ne ijedj meg?
- Logikus...


Xiaocan: kínai modell/színész, aki főleg nőnek öltözve vesz részt fotózásokon, forgatásokon és egyéb rendezvényeken.


Megjegyzések

  1. Szia :)
    Elöszőr nagyon megijedtem, hogy egy lánnyal írsz, mondom Wuuut O.o de aztán átfutottam és láttam hogy fiú xD ohh Ázsia, én így szeretlek :3 *miért szebbek a fiúk mint én életérzés ><* nagyon aranyos kis történet volt, valószínüleg én is összecsináltam volna magam xD
    Köszönöm ezt a kis cukiságot ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3
      Oh, a heteró ficek nagyon nem az én világom, úgyhogy attól nem kell félni, hogy elpártolok a yaoitól. :D
      Hát igen, Xiaocan (és csomó idol) ezerszer jobb nő lenne, mint a rajongók (persze velem együtt) nagy része. Nincs igazság. ><
      Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :D

      Törlés
  2. Húha, ebből a párosból kérek még ha lehet. A srác csodaszép, és jó volt róluk olvasni, remélem esetleg egy hosszabb történetet is tervbe veszel velük. :) Köszönöm a fordítást, és hogy felfedeztem általad Xiaocan-t.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Velük csak ezt az egypercest terveztem, de imádni valóak együtt, szóval lehetséges, hogy még írok velük egyszer-kétszer. :D
      Xiaocan hihetetlenül szép nő lenne sminkkel és parókával, ezek nélkül pedig iszonyatosan cuki pasi, ráadásul nagyon kecsesen mozog, szóval érdemes ráfigyelni egy kicsit. :D
      Örülök, hogy tetszett és köszönöm, hogy írtál. :3

      Törlés
  3. Sziaa.~
    Szerintem én vagyok az egyedüli olyan személy, aki nem ismerte a fazont ÉS felröhögtem, mikor elolvastam a kis lábjegyzetet.xD Yixinghez való pali, komolyan...xD
    Amúgy szerintem szimpla kíváncsiságból megnézem majd gépről *és nappal*, hogy mégis kit tisztelhetek Xiaocan személyében.;-;
    Yixing milyen ép érvet hozott fel.xD Gratula...;-; És a logikus mellett jogos is, szóval...~
    Eleinte gondolkodtam rajta, hogy el akarom-e olvasni, mert hirtelen azt hittem hetero sztori.:'D De megláttam, hogy fiú x fiú szerelem, mondom 'mi a szösz?', szóval csak itt volnék.:'D És ezáltal köszönöm a fordítást! Egy élmény volt.:'3

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3
      Ah, igen, féltem is tőle, hogy a kép láttán majd sokan nem akarják elolvasni, ezért is biztosítottam be az alsó kis lábjegyzettel. XD
      Nyugi, sajnos a kis édes nem túl híres, szóval nem kizárt, hogy nem te vagy az egyedüli, aki nem ismerte. Én is cdak véletlenül bukkantam rá, egy tehezségkutatóban lépett fel egy kos táncos produkcióval, én meg gondoltam, milyen szép csaj és még így is táncol... Aztán megszólalt, és a mély, férfias hangját hallva velem együtt a zsűri is eltátotta a száját. XD
      Ahogy korábban is írtam, nagyon nem vagyok híve a heteró sztoriknak, szóval ha valami becsapósat látsz, nem kell félni, 99% hogy yaoi lesz. :D
      Örülök, hogy tetszett és köszönöm, hogy írtál, jól esett. :D

      Törlés
  4. Hat ez mi volt mar kerem szepen. :D tetszetos paros, hozzad melto szep fogalmazas, kellemes es aranyos kis helyzet. En csak koszonni tudom, hogy ilyeneket olvashatok toled.

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, örülök, hogy tetszett. *-* Feldobtad a napomat. :D Én köszönöm, hogy elolvastod az írásaimat. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)