Sleep (Kris/Tao) {fordítás}

Eredeti történet: Sleep
Író: farafim
Páros: Tao x Kris (Yifan)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: Fiú x fiú szerelem

Megjegyzés: A történet Kris szemszögéből íródott.


Az autóban mindenki el van foglalva a maga dolgával. Én téged figyellek, ahogy alszol; nem tudom elszakítani a tekintetem a békés arcodról.

Nem tudom, hogy mire gondolsz vagy kiről álmodsz, de az ajkaidon húzódó halvány mosoly láttán automatikusan vigyorogni kezdek.

Én akarok az lenni, aki folyton az fejedben jár. Remélem, még az álmaidban is csak rám gondolsz.

Meg akarom érinteni az arcod, megcsókolni az ajkaidat. Örökkön örökké magam mellett tartanálak.

Hosszú ujjaidat gyengéden süllyeszted a tenyerembe.

A mosolyod látványa ismét elkápráztat. Teljesen megbolondítassz.

Ébren vagy? Feltűnt egyáltalán, hogy a kezemet fogod?

Szeretlek, Panda, annyira, hogy szinte már fáj.

Látom, hogy megremegsz, mikor megérint egy hűvös fuvallat. Legszívesebben szorosan átölelnélek, hogy felmelegíthesselek.

Fészkelődök egy kicsit, majd magamhoz húzlak. Érzem, hogy így már neked is kényelmesebb.

Lehunyom a szemeimet. Tudom, csak egy kis összebújásra van szükségem veled, hogy én is el tudjak aludni.


Megjegyzések

  1. Sziia~.

    Le lettem kenyerezve, én úgy érzem.owo
    Na nem probléma, megérte a szenvedést. Főleg az az utolsó mondat, hát ott olvadtam végleg pocsolyává.*0* Annyira nagyon ééédes volt, jajj~.*^*
    Egye fene, megbocsátom neked azokat a csápokat.^^

    Köszönöm, hogy lefordítottad.:'3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Hát nem titkolt szándékom volt ezzel, hogy kihevertessem veled a csápokat. :'D Szóval örülök, hogy tetszett. :3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)