Wet dreamz (Kris/Tao) (+18) {fordítás}

Eredeti történet: Wet dreamz
Író: mourant
Páros: Tao x Kris (Yifan)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 18
Figyelmeztetések: Fiú x fiú szerelem, szexuális tartalom, erőszak, csápok


Tao egy furcsa szörny fogságában találta magát; halvány elképzelése sem volt arról, hogy vajon hogyan kerülhetett ebbe a helyzetbe. A teremtmény néhány csápja hirtelen megragadta a karjait, így nem tudott mozogni.

- N-ne - nyöszörögte, ahogy dereka köré egy újabb nedves csáp fonódott, amely aztán a köldökét kezdte simogatni. Megpróbált elhúzódni, de olyan erősen tartották, hogy moccanni sem tudott. Ez a dolog teljesen felé kerekedett, úgy tűnt, nincs számára menekvés. Két másik ragacsos végtag tekeredett a combjai köré, majd szétnyitották azokat. Hevesen kapálózott, de a szörny erősen tartotta őt, miközben végigtapogatta az egész testét, majd fenekéhez érve masszírozni kezdte azt.

- Ne, ne csináld, kérlek - könyörgött, azonban egy újabb csáp siklott az ajkaihoz, hogy elnémítsa őt. Ahogy a teremtmény egyre mélyebbre nyomta magát Tao szájában, a fiú hangos sóhajokat hallatott, és szorosan lehunyta szemeit. Nem hiszem el, hogy ez tényleg ennyire bejön - gondolta magában, mikor megérezte, hogy férfiassága milyen hevesen reagál a szörny érintéseire. Az egyik csáp sürgetően cirógatta a fiú bejáratát, majd egyszer-kétszer kíváncsian, csupán néhány miliméternyire belé hatolt.

Számtalan nyálkás csáp simogatta, masszírozta és bökdöste Tao egész testét, ő pedig szinte megkönnyebbülve sóhajtott fel, ahogy az egyik végre rendesen elmerült benne, majd egyre mélyebbre nyomta magát. Az érzés furcsa és leírhatatlan volt, mégis mámoros bizsergés futott végig a gerincén, így inkább csak lehunyt szemekkel adta át magát a teremtménynek.

Háta ívbe feszült, erősen megszívta a szájában ficánkoló végtagot, miközben egy újabb a merevedésére fonódva  - ugyanolyan tempóban, mint ahogy a másik ki-be mozgott benne - kényeztetni kezdte őt. Erősebben, még erősebben. - Csak ez járt a fejében, az a dolog pedig mintha olvasott volna a gondolataiban, egyre durvábban merült el benne. Hangos, mély nyögések hagyták el ajkait, de a szájában lévő vastag, nyálkás csáp olyan mélyre kúszott a torkában, hogy már alig kapott levegőt. Mivel egyre kevesebb oxigénhez jutott, aprócska, fekete pontok jelentek meg a szemei előtt. Mikor a csáp kihúzódott a szájából, kellemes érzés öntötte el, megkönnyebbült. Résnyire nyitott ajkakkal, lihegve hagyta, hogy a szörny végigcirógassa nyáltól nedves alsóajkát, majd nyelvéhez simuljon.

Még egy nyálkás végtag siklott a fiú bejáratához, majd finomkodva csatlakozott az elsőhöz. Az a dolog teljesen kitöltötte őt, a két vastag csáp össze-vissza ficergett benne, erősen simultak forróságához, majd ellentétes mozgásba kezdtek.

- Oh, Istenem... - Tao megpróbálta hátrébb lökni a csípőjét, hogy a teremtmény még mélyebbre hatoljon, de az olyan biztosan tartotta őt, hogy egy parányit sem tudott moccanni. Nyögések és nyöszörgések százai szöktek ki ajkai közül, miközben az a valami újra és újra elmerült benne; a férfiassága szinte lüktetett, míg forrósága egyre szorosabban feszült a benne mozgó csápokra. Már csak pillanatokra volt az orgazmustól, érezte, hogy ez lesz élete legmámorítóbb élménye.
- El fogok élvezni. Úristen, mindjárt elme--

***

Tao szemei hirtelen tágra nyíltak.

Szüksége volt néhány pillanatra, hogy felfogja mi is történt. Körülnézett a hálószobában, melyen párjával osztozott. A férfi ragaszkodóan ölelte magához Tao izzadt testét a takaró alatt.

Végül tudatosult a fiúban, hogy újra az ismerős helyiségben van, és sehol sincs az a csápos szörny - emiatt pedig kicsit csalódott volt.

Bosszúsan felszusszant, lefejtette magáról az idősebb ölelő karjait, és hátára fordulva, boxerén keresztül merevedésére fogott. Csak álom volt. Egy nagyon jó álom, ameinek minden pillanatát megpróbálta felidézni, miközben fehérneműje alá bújtatott tenyérrel kényeztette magát. Erősen az alsóajkába harapott, nehogy felébressze a kedvesét. Száraz kézfeje fel-le mozgott egy ideig a forró, kemény húson, majd hüvelykujjával egész hosszán szétdörzsölte a belőle folydogáló előváladékot. Levette az alsóneműjét, eldobta, és szinte azonnal újra magához ért.

Szabad kezét végigfuttatta felhevült testén, egyesével, határozottan dörzsölte egy ideig mellbimbóit, végül pedig bejáratát kezdte masszírozni; még mindig enyhén síkos és tág volt az elalvás előtti kis kalandjuk miatt. Két ujját saját magába vezette, de ezúttal meg sem próbálta visszafogni a hangját. Tao szégyentelen fiú volt; ha Kris felébred, akkor így járt. Harmadik ujja is elmerült forróságában, felmordult, ahogy elképzelte, hogy valami nagyobb, hosszabb, vastagabb mozog benne, mint azok a vékony, csontos ujjak. Csápok, Kris, játékok, bármi. Mindegy, hogy mi, csak lenne már valami, ami teljesen kitölti őt.

Kris álmában felszusszant, mire a fiú rá pillantott. Szinte remélte, hogy kedvese felébred, meglátja őt így és--

- Tao? Édesem, mit csinálsz? - kérdezte álmosan, rekedten az idősebb.

A szólított válaszképp csak morgott egyet; valójában a szerelme nevét akarta kimondani, de elcsuklott a hangja. Kris lustán az egyik könyökére támaszkodott, és a fiú takarófedte altestét bámulta. A ritmusos kézmozdulatokból és szétnyitott lábakból pontosan tudta, mi folyik a paplan alatt.

- Játszol?

A fiatalabb bólintott, szemeit pedig lehunyta, ahogy ujjai egyre sietősebben kutatták azt a bizonyos pontot. Igen, de ez nem elég.

Kris lehúzta szerelméről a takarót, és halkan, morogva káromkodott, miközben a fiú ki-be mozgó és férfiasságát markolászó ujjait figyelte. Már egészen éber és eleven volt.
- Basszus, ez nagyon jó...

A fiatalabb újra kinyitotta a szemeit, éhes tekintettel nézte, ahogy párja saját merevedéséhez ér.
- Kris, kérlek... Szükségem van rád. Kérlek - azzal megfordult, térdein és tenyerein támaszkodva kínálta fel magát a férfinak, majd rá pillantott. Siess már, csináld! Nem látod, mennyire kívánlak?

És ha Tao akart valamit, azt meg is kapta. Az idősebb mögé kúszott, merevedését fenekéhez dörzsölte, majd óvatosan bejáratához dörgölőzött szétkenve rajta saját előváladékát.

- Ne szórakozz - sziszegte a fiú, miközben hátrébb nyomta a csípőjét, hogy magába fogadhassa Kris férfiasságának hegyét. A férfi hangos morgás kíséretében merült el teljesen párjában egy határozott lökéssel, mire annak háta ívbe feszült, ajkai közül pedig elégedett sóhaj szökött ki. Abban a pillanatban csakis Kris-re tudott gondolni; Kris, Kris, Kris, és az érzés ahogy kitölti őt. Az idősebb gyors, erős mozdulatokkal hatolt újra és újra Taóba, míg hatalmas tenyerei minden egyes lökésnél maga felé húzták őt. Néhány percig csak figyelte, ahogy ki-be mozog a fiúban.

- Ez nagyon jó, kicsim. Nagyon jól csinálod - motyogta Kris, mire kedvese büszkén elmosolyodott - hiszen pontosan tudta, milyen jól csinálja.

Az idősebb gyorsabb tempóban kezdett mozogni, egyre durvábban nyomta Taót az ágyhoz. A fiú karjai remegtek, egyre gyengébbnek érezte magát, végül teljes felsőteste a lepedőre zuhant, arcát pedig egy párnába fúrta, így hangos nyögéseit elnyelte az ágynemű. Kris egyik kezével párja tincseibe markolt, és egy határozott mozdulattal hajánál fogva felrántotta őt. A fiatalabb elnyújtottan nyöszörgött, ahogy a hirtelen, éles fájdalom végigfutott a gerincén.

- Ne! Hallani akarlak - morogta Kris, miközben tovább mozgott. Tao egyre hangosabban síkítozott, és megpróbálta lehajtani a fejét, de a férfi továbbra is erősen markolta a csípőjét és a haját. A fiú fenekét, combjait és derekát pirosas foltok ékesítették párja durvaságának köszönhetően.

Tao egyik kezét saját férfiasságához vezette, és Kris lökéseinek ritmusában mozgatta tenyerét egész hosszán. Ismerős forróság áradt szét az alhasában, ahogy zihálások és nyöszörgések közepette az ujjaira és az ágyneműre engedte nedvét. Miután az idősebb testét is átjárta a gyönyör, perceken keresztül nem mozdultak.

Végül Kris hangos sóhajok kíséretében húzódott ki kedveséből, majd az ágyra zuhanva magához vonta őt; karjai szorosan tartották magához közel a vékony, izzadt testet.

- Ez meg mégis honnan jött?

- Hát tudod, volt egy álmom...


Megjegyzések

  1. szia :)
    Megint eltűntem, tudom tudom. Pedig mindig megígérem mindenkinek, köztük magamnak is, hogy kommentelek ;.; Csakhát gépről annyira nem szeretek olvasni, a telefonom egy pár részen egyáltalán nem érzékel, így olyan nehezen szenvedem kis, hogy lássam a csoportokat O_O meg az aksija is egyre rosszabb, szóval eljutottam oda, hogy gépről vagyok xD (bocsi a sok rizsáért ;.;)
    Sokat gondolkoztam, hogy mit írhatnék erről a történetről, de csak két dolog jutott eszembe: ,,igeeeeeeeeeeeeeeen" és ,,mégmégmégmégmég"
    Igen ennyi idő után idetolom a képem és ennyit írok, de ezzel tudtam kifejezni magam a legjobban xD
    Nagyon nagyon perverz volt és beteg és én annyira imádom az ilyen dolgokat, hogy nem hiszed el :DD Remélem, hogy még fogsz hasonlókat hozni, mert én nem találok ilyeneket és azért mégis csak magyarul a legjobb, főleg hogy nagyon jól magyarosítod és írásbeli hibás sem szoktam találni *nagy nyelvtan zseni = erős 3mas*a légyeg, hogy amit még én is észre veszek, az már baj xD
    Csak így tovább és ha nem is írok, tudd, hogy olvasom a történeteket és imááádom is őket ^^
    Köszönöm, hogy lefordítottad~~ <3 (mégmégmégmégmégmégmég)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Nyugi, teljesen megértem a helyzetedet, és örülök, hogy ezt leírtad nekem. :D Sohasem szoktam kérni senkitől sem, hogy írjon véleményt akár a fordítás minőségéről, akár a saját írasaimról, mert ha valaki értékelhetőnek találja a munkámat, úgyis jelzi valahogy, így nagyon jól esik, hogy kérés nélkül is szoktak írni néhányan. Azt hiszem már valahol említettem, de még egyszer leírom; nekem már az is elég, ha tudom, hogy van olyan, akinek tetszik, amit csinálok, ezért nagyon örülök, hogy néha-néha jelzed nekem, hogy olvasol. :D
      Most éppen egy-két kivétellel hasonló műfajú fordításokon dolgozom, így biztosan lesz még hasonló történet. ;)
      Köszönöm, hogy ilyen aranyos voltál és írtál. :3

      Törlés
  2. Sziia~.

    Már vagy két hete egy jó kis TaoRis után epekedtem, így örült a fejem rendesen, amikor ezt megláttam, de...hát nem erre számítottam.
    Két napja ülök ezen most, hogy leírjam-e a véleményem, vagy sem, de hát próba szerencse.owo

    Kiakadtam, de úgy rendesen, a többi véleményt olvasva lehet az én gyomrom gyenge ehhez, de az elejétől a hányinger kerülgetett, s mikor a végére értem hát azt hittem elsírom magam.

    Ez beteg volt, de nagyon! Nem is tudom, hogy az a tény borított-e ki jobban, hogy egy polip csinálta fel Taot vagy az, hogy az a barom élvezte, de fuh... Bele égett az agyamba és nem tudom túltenni magam rajta.T_T

    Szeretem ahogy írsz, és fordítasz, nem mondom azt, hogy csalódtam, de ez nekem sok(k) volt.><

    Ai

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Valamiért nem tudtam bejelentkezni, hogy megnézzem, mit írtál, így nem kicsit féltem, miután láttam az üzenetedet a csoportban, de ennél sokkal rosszabbra számítottam. XD
      Ahh, igen, a csápok nem mindenkinek jönnek be... :( Gondolkodtam, hogy a figyelmeztetéshez kiírjam-e ezt is, és úgy tűnik mégiscsak jó lett volna. ><
      Ez valószínűleg nem nyugtat meg, de nem kifejezetten polip volt az az izé (tudom, ez nem változtat a tényen, de próbálkozom rendbehozni a helyzetet xD).
      Most valahogy elvesztem a TaoRis ficekben, így remélem, hogy talán a következővel megbékíthetlek. :D (Sajnos elég kevés csápos smut van, így nem kell félned, nem ilyen lesz a következő. XD)

      Törlés
    2. Ja és ez lemaradt az előbb: Köszönöm, hogy egyáltalán végigolvastad a téma ellenére, és nem írtál olyan csúnyákat, mint amire számítottam. ;)

      Törlés
  3. Sziaa.~

    Hah, végre itt ._. Megmondom őszintén: én kellemesen csalódtam.xD Visszakoztam már magától a gondolattól, hogy taoris, és a beharangozója sem volt fényes, így elég sokáig húztam az elolvasását, de azt hiszem megérte.:') Az utóbbi időben jobban meg vagyok békélve a taoris-szel - lehet azért, mert én megöltem Taot, így megfizettem neki, amiért el akarja hódítani Laytől Krist.xD Neeem ._. De tényleg lényegesen könnyebb volt olvasnom.
    Bár esküszöm jobban viseltem, mikor a csápok turkáltak benne, mint mikor a bevadult Kris kényeztette. Az csak Xingnek jár....T_T
    Mindig meglepődök, hogy milyen igényesen fordítasz. Általában a fordítók nem szenvednek azzal, hogy szinonimák tömkelegét vigyék bele a műbe; ugyanazt használják, ráadásul van, ahol még monoton is a leírás. És ebből a szempontból nem értek veled egyet.:D Mármint állításod szerint, ha a fordítás szar, akkor maga a mű is. Ez nem így van. A fordító rengeteg hibát elkövethet, ami mondjuk az eredeti műben nem fordul elő, és ez akár a vesszőhibák és szóismétlésekkel elő is fordulhat. Nehéz a magyar nyelv, így a fordítóknak is nehéz dolguk van, de be kell látni, hogy ezen a nyelven sokkal élvezhetőbb egy mű a hatalmas szókincs miatt.:D
    Nem mondom azt, hogy el fogom még olvasni ezt a fordításodat, de ez csak a párosnak köszönhető.:D Ettől függetlenül nagyon örülök, hogy lefordítottad, köszönöm! :D

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Pedig már készültem a legrosszabbakra, azok után, amiket beszéltünk korábban. xD
      Azért örülök, hogy végülis nem volt olyan rossz olvasnod a páros miatt. :D
      Ahogy mindig mondani szoktam, "nem tudod te, mi a jó". xD Értem én, hogy nagy Kray shipper vagy, de sohasem gondoltam volna, hogy majd a csápokat viseled jobban, mint magát a TaoRis akciót. :,D
      Ah, különösen sokat szenvedtem ennél a fordításnál a szinonímákkal, mert az eredeti történetben szinte minden második mondatban ugyanazt a szót használta az író, így muszáj volt valamit keresnem hozzá - bár amúgy is mindig igyekszem minél színesebben fogalmazni/magyarosítani. :3
      Hát én nem igazán tudok olyan fordítást olvasni, ami már annyira igénytelen, hogy nem is igazán érthető a történet, így inkább hanyagolom is és megkeresem az eredeti verziót vagy esetleg egy jobb fordítást. :D
      Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)